GSM modul

From: samir@chronnos.dk
Date: Fri 26 Jan 2007 - 10:40:30 CET

Date: Fri, 26 Jan 2007 10:40:30 +0100 (CET)
Subject: GSM modul
From: samir@chronnos.dk
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Hej alle;

Jeg har problemer med min overvågningsystem. Der bruges en Wavecom
GSM-modul som er sluttet serielt til min FreeBSD 4.9 kasse.
På FreeBSD er der installeret gsmlib-1.10_3, som bruges med gsmsmsd til at
sende mig sms'er. Daemon startes op med /usr/local/bin/gsmsmsd -d
/dev/cuaa0 -D -b 115200 -s /var/run/sms/ -a mail me@mymail.dk, men jeg
bliver ved med at få følgende fejl: /usr/local/bin/gsmsmsd[ERROR]: timeout
when reading from TA (errno: 22/Invalid argument)

Er der nogen der kan sætte mig i den rigtige retning? Et link, måske til
noget dokumentation?

Jeg prøvede at Google mig til noget, men lærte ikke meget af det...

Mvh
Samir M.