Re: Off topic : Hosting center

From: Jens Dueholm Christensen (none@jens--naff.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 24 Jan 2007 - 01:16:12 CET

Date: Wed, 24 Jan 2007 01:16:12 +0100 (CET)
From: Jens Dueholm Christensen <none@jens--naff.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Off topic : Hosting center

On Wed, 24 Jan 2007, Jesper Monsted wrote:

> Folk der påstår at kunne levere 99,99% oppetid er som regel ikke
> seriøse :)

De skriver det jo endda med 3 decimaler.. Gad vide hvor mange år det er
målt over - det er ihvertfald ikke meget, hvis uheldet er ude.

Jesper: Se nu hvad du fik mig til - nu har jeg fået hovedpine af at sidde
og læse detaljer fra de enorme lange lister af ting og sager hver side
indeholder.. og de RÅBER jo hele tiden.. ;)

/Jens