Re: Listearkiverne på BSD-DK!?

From: Søren Hansen (none@shan--soeren-hansen.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 21 Jan 2007 - 11:06:07 CET

Date: Sun, 21 Jan 2007 11:06:07 +0100
From: Søren Hansen <none@shan--soeren-hansen.dk.lh.bsd-dk.dk>
To:  bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Listearkiverne på BSD-DK!?

K. Munk Kristensen wrote:
> Hej....
>
> Jeg ville kigge/søge i liste-arkiverne på BSD-DK:
> http://www.bsd-dk.dk/postarkiv.shtml
>
> (..kan huske at der var et par indlæg om desktop for ungerne, som jeg
> ville checke..)
>
> - men siden ser rimelig blank ud!?

Blank? underligt, jeg ser en bullet liste med vores forskellige
maillister. Derfra kan du browse ned i indlæggene, der er sendt.

> Er der en alternativ måde at se tidligere indlæg på?

Vi mangler jo tydeligvis en søgefunktion (jeg skriver det i TODO), men
til en start er google nu udemærket hvis man tilføjer

site:archive.bsd-dk.dk

til sin søgestreng. Google ser ud til godt at kunne finde vores arkiv.

MVH Søren