Re: Mozilla/flash crash

From: Gregers Petersen (none@glup--momu.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 18 Jan 2007 - 11:56:44 CET

Date: Thu, 18 Jan 2007 11:56:44 +0100
From: Gregers Petersen <none@glup--momu.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Mozilla/flash crash

Torben Sørensen wrote:

> det ved jeg ikke... jeg kan jo ikke komme ind på siderne og kigge koden

Så ville jeg nok starte med at af-installere Flash -> dette skal så
gerne medføre at der kommer en besked om at 'dele af denne webside
kræver Flash for at kunne vises korrekt'.

Holder Mozilla så op med at crashe er du kommet frem til at problemet
tyder på at ligge hos Flash Player.

Du kan så gå til de sider du har besøgt og kigge på oplysninger om
hvilken Flash version der kræves.
Herefter ville jeg så fx finde en side der 'kun' kræver Flash 7 -
gen-installere Flash player 7 og se hvad der sker?

--

gregers/

FreeBSD 6-Stable since the 14. of February