Re: Abefalinger til trådløs router

From: Thomas Peter Berntsen (none@no_spam--translucent.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 15 Jan 2007 - 06:55:47 CET

Date: Mon, 15 Jan 2007 06:55:47 +0100
From: Thomas Peter Berntsen <none@no_spam--translucent.dk.lh.bsd-dk.dk>
To:  bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Abefalinger til trådløs router

Hej Rico

Jeg vil på det varmeste anbefale en Linksys WRT54GL, der er en lækker
router med Linux som firmware/OS (og "L"'et i modelbetegnelsen skulle
angiveligt stå for "Linux").

Jeg har haft en kørende på kontoret i trekvart år uden genstart, og den
performer absolut, som den skal. Og så er der den sjove detalje, at man
kan smide anden firmware på, hvis man skulle have de lyster... :-D

http://www.extremetech.com/article2/0,1697,1934574,00.asp

Vh
Thomas