Netværkskort problem, BroadCom BCM5752

From: Ebbe Hjorth (none@ebbe--bornholmermail.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 09 Jan 2007 - 12:51:39 CET

Date: Tue, 9 Jan 2007 12:51:39 +0100 (CET)
Subject: Netværkskort problem, BroadCom BCM5752
From: "Ebbe Hjorth" <none@ebbe--bornholmermail.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Hej,

Jeg har postet denne besked (på engelsk selvfølgelig) på hardware listen
freebsd.org, uden at få nogen reply så jeg håber at jeg har mere held her.

Jeg har prøvet at installere freebsd 6.1 og 6.2rc2 på en hp 7600, small
form factor, med et onboard broadcom 5752.

Under installationen vælger jeg installerer fra ftp server, og har prøvet
både dhcp og statisk ip adresse konfiguration, men lige meget hjælper det,
den står bare og venter på at få et reply uden nogen form for held.

Når jeg trykker ALT+F2 kan jeg se at:
bge0 link state changed to UP
bge0 firmware handshake timed out