RE: Nye harddiske?

From: axel.kellermann@risoe.dk
Date: Tue 09 Jan 2007 - 10:08:55 CET

Date: Tue, 09 Jan 2007 10:08:55 +0100
From: axel.kellermann@risoe.dk
Subject: RE: Nye harddiske?
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Hej Gregers

Personlig ville jeg gøre det, da det må forventes at være en bedre kvalitet, men det er nok vigtigere at luften omkring dem skiftes ud rimeligt hurtigt - læs køling. Min egen erfaring er at med stor udskiftning af luft får du lang stabil drift på det meste.

Med venlig hilsen/Best regards

Axel Kellermann
Systemadministrator
DTU - Danmarks Tekniske Universitet
Forskningscenter Risø
Frederiksborgvej 399
Postbox 49
DK - 4000 Roskilde
Denmark

+45 46 77 46 77
Direkte: +45 46 77 55 45

Forskningscenter Risø, Danmarks Fødevareforskning, Danmarks Fiskeriundersøgelser, Danmarks Rumcenter og Danmarks TransportForskning er den 1. januar 2007 lagt sammen med Danmarks Tekniske Universitet med DTU som den fortsættende enhed.