Frivillige søges til BSD-DK's stand på Linuxforum

From: Tim G. Børresen (none@tim--sunsite.lv.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 13 Feb 2007 - 22:48:44 CET

Date: Tue, 13 Feb 2007 22:48:44 +0100 (CET)
From: Tim G. Børresen <none@tim--sunsite.lv.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Frivillige søges til BSD-DK's stand på Linuxforum

Igen i år har BSD-DK en stand på Linuxforum. Vi har derfor brug for 3 - 5
personer, der vil hjælpe med til at bemande standen sammen med medlemer af
bestyrelsen. Vi skulle meget gerne hele tiden have mindst 2 mand på
standen af hvilke mindst en fra bestyrelsen.

Derfor: Har du tid, lyst og lejlighed til at hjælpe til og være med til at
promovere foreningen samt sprede det glade budskab om *BSD velsignelser, så
skriv til _MIG_, ikke til listen, så vil jeg koordinere.

Vi vil alle gerne rund og kigge, snakke og høre foredrag, så du bedes
komme med et oplæg til hvornår, du gerne vil sidde på standen og hvilke
tidsrum, du gerne vil høre foredrag. Så må vi se, hvordan det kan komme
til at passe. Jeg skal i hvertfald tilstræbe at dele sol og vind så lige,
det nu er muligt, så flest mulige ønske kan imødekommes.

Vi skal have standen besat hele dagen, så jeg hører gerne fra folk, der
vil hjælpe om formiddagen såvel som fra dem, der vil sidde på standen om
eftermiddagen.

På vegne af bestyrelsen
Tim Børresen