Re: Nogen der vil med til Polen?

From: Per Engelbrecht (none@per--xterm.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 13 Feb 2007 - 21:16:07 CET

Date: Tue, 13 Feb 2007 21:16:07 +0100
From: Per Engelbrecht <none@per--xterm.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Nogen der vil med til Polen?

Henrik Kramshøj wrote:
> Hejsa
>
> Jeg blev idag opmærksom på at der til 12. og 13. maj kommer
> en konference i Polen - link fundet på http://undeadly.org
> http://2007.confidence.org.pl/
>
> Programmet lyder spændende og prisen er ikke så voldsom
> $120 hvis man bestiller inden 28 februar
>
> Det lader ikke til at være så dyrt endda og det kunne være
> hyggeligt at tage et par stykker afsted.
>
> Nogen der vil med, og nej jeg betaler ikke for jer :-)
>

> Mvh
>
> Henrik
> --
> [...]

Hej Henrik,

Har lige set på programmet (det er nogle tunge drenge et par stykker af
Dem) og vil se om ikke jeg kan få firmaet med på ideen.
Du får en melding off-list a.s.a.p

Hygge,

/per

per@xterm.dk

--

"The most worth-while thing is to try to put happiness into the lives of others."

- Sir Robert Baden-Powell