Re: dont worry, be a happy hacker - Happy hack på onsdag!

From: Henrik Lund Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 01 Feb 2007 - 09:40:54 CET

From: Henrik Lund Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: dont worry, be a happy hacker - Happy hack på onsdag!
Date: Thu, 1 Feb 2007 09:40:54 +0100
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

On Jan 29, 2007, at 9:32 AM, Henrik Kramshøj wrote:

> Hejsa
>
> På onsdag er der happy hack kl 19:00 (plejer at fortsætte til ca.
> 21/22 tiden)!

Og sikke en happy hack!

Vi fortsatte til omkring 23:30 og der var vel omkring 15-20 stykker,
ihvertfald så mange at det at bestille pizza blev et større projekt.

Jeg fik udover det sociale gang i den Thecus N4100 som nu har
serielport!

Den kan således boote OpenBSD ved at loade kerne over HTTP, men
da hverken netkort, SATA controller eller seriel virker er det ikke
et færdigt projekt endnu ;-)

Der var et par nye ansigter så det var vældigt, tak til alle for en
fantastisk aften med nørderi og fornærmelser :-)

Der er enkelte der tog billeder, men jeg tror ikke de er smidt
online endnu

Mvh

Henrik

--
Henrik Lund Kramshøj, cand.scient, CISSP
e-mail: hlk@security6.net, tlf: 2026 6000