Re: E-mail fra CMSimple

From: Henrik Andre Wyss Johansen (none@hawj--wyss.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 30 Dec 2007 - 18:30:12 CET

Date: Sun, 30 Dec 2007 18:30:12 +0100
From: Henrik Andre Wyss Johansen <none@hawj--wyss.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: E-mail fra CMSimple

Hej Lars,

Jeg har nu forsøgt med mini_sendmail, men uden held. PHP logger ingen
fejl meddelser, den logger slet ikke noget og det undrer mig.
Har også forsøgt at sætte httpd logning til debug, men uden brugbart
resultat.

Jeg er ikke så frisk på at rette i CMSimple da min PHP viden er meget
begrænset.

--
Venlig hilsen
Henrik Andre Wyss Johansen