openssl ca.pl -newca fejler

From: Ebbe Hjorth (none@info--ebbehjorth.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 24 Dec 2007 - 15:24:32 CET

Date: Mon, 24 Dec 2007 15:24:32 +0100 (Romance Standard Time)
Subject: openssl ca.pl -newca fejler
From: "Ebbe Hjorth" <none@info--ebbehjorth.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Hej,

Jeg prøver

/usr/local/openssl/misc/CA.pl -newca

Og den starter fint nok, jeg indtaster pass phrase, navn osv. men til
sidst kommer den med,

Common Name (eg, YOUR name) []:Ebbe Hjorth
Email Address []:x@x.dk

Please enter the following 'extra' attributes
to be sent with your certificate request
A challenge password []:
An optional company name []:
unknown option -create_serial
usage: ca args

 -verbose - Talk alot while doing things
 -config file - A config file

Den laver godt nok democa mappe, og filstruktur, men f.eks. mangler
cacert.pem som der kræves når man selv skal signe sin signatur.

Jeg kører med openssl-0.9.8g - Hvor kommer den -create_serial fra?