Re: SV: guide til postfix: nerdgirl.dk

From: Ebbe Hjorth (none@info--ebbehjorth.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 22 Dec 2007 - 13:07:19 CET

Date: Sat, 22 Dec 2007 13:07:19 +0100 (Romance Standard Time)
Subject: Re: SV: guide til postfix: nerdgirl.dk
From: "Ebbe Hjorth" <none@info--ebbehjorth.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Se nu begynder det jo at give lidt mening! - Men hvis jeg forstår guiden
på nerdgirl.dk korrekt, så skal den vel bruge mysqlen til at få kodeordne
fra. - Som Anders også henviste til i mailen, så havde han prøvet at
compile uden mysql support, men det er vel ikke det at guiden vil have mig
til, at den jo bruger mysql.