Re: Kommentar til nyhedsbrevet og BSD-DK generelt

From: Poul-Henning Kamp (none@phk--phk.freebsd.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 12 Dec 2007 - 10:40:38 CET

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Kommentar til nyhedsbrevet og BSD-DK generelt
From: "Poul-Henning Kamp" <none@phk--phk.freebsd.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: Wed, 12 Dec 2007 09:40:38 +0000

In message <none@20071212091143.GA3299--arendtsen.dk.lh.bsd-dk.dk>, Martin Arendtsen writes:

>Rart at se denne her forening minder om alle andre. :-)

Mntjae...

Med mit kendskab til den oprindelige poster i denne debat, så virker
han på mig som om han har forvekslet email addresserne for Indre
Mission og BSD-DK.

For mig har BSD-DK altid stået mest som et socialt forum der kunne og
ville tage hænderne af øl-kruset hvis der blev brug for det, som f.eks
når LinuxForum skal have teknisk support.

Hvis der er nogen der vil lave om på det, så er den bedste måde naturligvis
at blande sig aktivt og stable nogle aktiviteter på benene.

Og skulle vi så ikke lade denne håbløse debat dø og nyde julen ?

Tak.

--
Poul-Henning Kamp       | UNIX since Zilog Zeus 3.20
phk@FreeBSD.ORG         | TCP/IP since RFC 956