Re: Fjernelse af lpr - NO_LPR

From: Benny Simonsen (none@bsd-dk--slbs.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 31 Aug 2007 - 21:11:56 CEST

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
From: Benny Simonsen <none@bsd-dk--slbs.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: Fri, 31 Aug 2007 21:11:56 +0200
Subject: Re: Fjernelse af lpr - NO_LPR

"Mikkel C. Simonsen" <none@mcs--post5.tele.dk.lh.bsd-dk.dk>
wrote on Fri, 31 Aug 2007 20:24:25 +0200:

> Det er ikke bare cups versionerne der ligger der? Mange programmer
> bruger jo lpr til at skrive ud (cups eller ej).
>
> Venlig hilsen
>
> Mikkel C. Simonsen

Det er ikke cups filer:

benny@geiranger ~]$ /usr/bin/lpq
/usr/bin/lpq: printer not found
[benny@geiranger ~]$ /usr/local/bin/lpq
hp6300 is ready
no entries

Alle cups' filer ligger under /usr/local/ jfr. "pkg_info -Lx cups"

Glemte lige at give system-info:
uname -a
FreeBSD geiranger.slbs.dk 6.2-RELEASE FreeBSD 6.2-RELEASE #7: Fri Aug 31 19:00:25 CEST 2007 root@geiranger.slbs.dk:/usr/obj/usr/src/sys/SLBS i386

6.2-RELEASE er vist forkert, for systemet er opdateret med seneste
ændringer, hvorfor der står 6.2-RELEASE er mig lidt en gåde!

/Benny