Re: X "fryser"

From: Kasper Bonne (none@kbonne--gmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 28 Aug 2007 - 12:17:09 CEST

Date: Tue, 28 Aug 2007 12:17:09 +0200
From: "Kasper Bonne" <none@kbonne--gmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: X "fryser"

> Når man sidder foran maskinen virker Ctrl-Alt-F1 osv. ikke,
> Ctrl-Alt-Backspace virker heller ikke.
>
> Andre der har set noget af det sammee?

Jeg kerer FreeBSD 6.2-RELEASE på en T60p thinkpad og jeg har et
lignene problem. Hvis jeg starter KDE's sound subsystem medens
lyd-driver-modulet (snd_hda) er loadet sker der det samme som du
beskriver (har ikke anden mulighed en at boote maskinen). Jeg har ikke
fundet en permanent loesning andet end at loade modulet manuelt efter
at KDE er staret.

Hvis din screensaver bruger lyd kan det maaske vaere at problemet er
relateret og en workaround kunne vaere at slå lyden fra.

/Kasper