Re: OBSD i 1U rack

From: Lars Bonnesen (none@lars.bonnesen--gmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 23 Aug 2007 - 13:31:29 CEST

Date: Thu, 23 Aug 2007 13:31:29 +0200
From: "Lars Bonnesen" <none@lars.bonnesen--gmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: OBSD i 1U rack

> Har du prøvet hos ProConsult ? www.proconsult.dk

Ja, det er netop min hovedleverandør... (-;

> De bruger bla. Intel bundkort med 2 onboard netkort, riser med plads til
> 2 slots.
> Men om intels bundkort virker 100% med OBSD kan jeg desværre ikke sige
> noget om.

Det er det. Hvis de skal klare den i 1U, så bliver det med Intel
SR1530AHLX - og der er jeg nemlig ikke selv sikker på at det virker
med OBSD. Nogle søgninger på Nettet tyder på, at det ikke er helt
supporteret. Min erfaring er, at man helst skal bruge "gammelt"
hardware.

Vh, Lars.