Re: Indkaldelse til generalforsamling 2007 :-)

From: Peter Larsen (none@mail--czar.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 13 Aug 2007 - 07:55:13 CEST

From: Peter Larsen <none@mail--czar.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Indkaldelse til generalforsamling 2007 :-)
Date: Mon, 13 Aug 2007 07:55:13 +0200
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

On Aug 2, 2007, at 9:07 PM, Peter Larsen wrote:

> 18:00 Fællesspisning - vil ikke foregå på Symbion, men på en til
> formålet fundet restaurant. Af hensyn til arrengøren vil vi være
> glade for at modtage en lille note på forhånd om du kommer til
> fællesspisning, da vi så vil bestille et passende bord. Smid gerne
> en mail til bestyr@bsd-dk.dk eller kontakt "czar" på EFnet. Tak.

jeg ville tillade mig at gøre opmærksom på ovenstående
fællesspisnings forslag. jeg har endnu ikke hørt fra nogen..?

> Dagsorden følger, evt forslag til dagsorden skal sendes til
> bestyr@bsd-dk.dk inden de i vedtægterne nævnte tidsfrister.

Jeg vil også fremhæve at fristen for forslag til dagsorden fremgår af
vores vedtægter.

Nu i udpluk:

d. Alle medlemmer kan stille forslag til dagsordenen, disse forslag
skal være bestyrelsen i hænde senest 9 dage før generalforsamlingen.

Det er med andre ord, om få dage.

regards, peter