Re: Corrupt lease file?

From: Gregers Petersen (none@glup--momu.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 29 Sep 2006 - 11:24:32 CEST

Date: Fri, 29 Sep 2006 11:24:32 +0200
From: Gregers Petersen <none@glup--momu.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Corrupt lease file?

Phil Regnauld wrote:

Jeg takker meget

> Ikke så bekymrende efter min mening, men godt at lave en backup alligevel.

Er lige ved at forvandle min Soltek/Via-CPU med FreeNAS (ville se hvordan den
løsning opfører sig over længere tid), så jeg får en permanent fil-server til
sync/backup ---> hvilket får mig til at tænke på en løsning der kan lave en
'auto-sync' af udvalgte biblioteker på min laptop når jeg logger på omtalte server?
Kan gøres manuelt med rsync osv. --> men er der andre løsninger (evt. med en
glad gui)?

--

gregers/

FreeBSD 6-Stable since the 14. of February