Re: SV: Gode raad om valg af laptop

From: Thomas Peter Berntsen (none@no_spam--translucent.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 28 Sep 2006 - 10:27:56 CEST

Date: Thu, 28 Sep 2006 10:27:56 +0200
From: Thomas Peter Berntsen <none@no_spam--translucent.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: SV: Gode raad om valg af laptop

Hej Peter

Jeg synes, at det er synd, at du har haft så dårlige oplevelser med din
iBook G4. Men du har vel købt den af en årsag? Jeg mener, du må da selv
have haft mulighed for at inspicere skærmen inden du købte den?

Nu hverken kan eller vil jeg forsvare en producent af computere, men
derimod lige understrege, at jeg forsøger at argumentere for, at den nye
"Intel-generation" af Apple-bærbare bedre kan sammenlignes med anden
hardware på markedet, og at det faktisk er en rimelig fornuftig pakke,
man får for pengene.

Jeg deler ikke "uha-Apple-er-det-bedste"-holdningen, og ja, der er en
stor del marketing i virksomhedens image, men hvis man begynder at
forholde sig til Dells eller andre producenters branding, vil man nok
opleve, at den også er en stor del af disse virksomheders identitet -
som det naturligt er for alle større virksomheder.

Vh
Thomas