Re: Gode raad om valg af laptop

From: Michael Knudsen (none@e--molioner.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 28 Sep 2006 - 10:28:52 CEST

Date: Thu, 28 Sep 2006 10:28:52 +0200
From: Michael Knudsen <none@e--molioner.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Gode raad om valg af laptop

Quoting Jakob Breivik Grimstveit (jakob@grimstveit.no):
> Sjølv sit eg på ein 15" PowerBook - den siste toppmodellen før dei
> gikk over til Intel (24k NOK i dec. '05). Den har 2GB RAM og 100GB
> 7200rpm HDD, men eg er på ingen måte imponert over ytelse. Eg skulle
> absolutt ønske eg istadenfor hadde kjøpt meg ein sexy liten X60 og
> køyrt ein *nix på den.

Jeg koebte en X60 for nylig, og godt nok har jeg ikke brugt den meget
endnu, men min umiddelbare fornemmelse er desvaerre, at der allerede er
gaaet lidt vel meget kineser i kvaliteten. E.g. virker muskeknapperne
meget lig de mursten, man finder paa Dell-produkter.

Det kan ogsaa vaere, at jeg bare har svaert ved at sige farvel til min
X20, der har tjent mig fint paa daglig basis de sidste fire-fem aar.

--
<reverse> I've never travelled by plane before. Any tips?
<dogs> get a seat inside