Re: Gode raad om valg af laptop

From: Thomas Peter Berntsen (none@no_spam--translucent.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 27 Sep 2006 - 12:32:35 CEST

Date: Wed, 27 Sep 2006 12:32:35 +0200
From: Thomas Peter Berntsen <none@no_spam--translucent.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Gode raad om valg af laptop

Phil Regnauld wrote:

> :) Det gør de også, ja. Men jeg vil bare stresse af den _eneste_
> grund til at købe Apple hardware er OS X. Alt andet er spild
> af penge.

Ah, dér vil jeg nu godt argumentere for, at maskinerne mhb.
hardwarekvalitet og -specs samt byggekvalitet nu også er ganske
konkurrencedygtige :-)

Jeg vil nu mene, at tiden, hvor man ikke fik meget hardwareperformance
for pengene i Apples bærbare, sluttede med lanceringen af
Intel-arkitekturen i deres maskiner.

/Thomas