Re: Indkaldelse til generalforsamling lørdag d. 26 august 2006

From: Kristen Nielsen (none@krn--krn.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 22 Sep 2006 - 08:31:55 CEST

Date: Fri, 22 Sep 2006 08:31:55 +0200
From: Kristen Nielsen <none@krn--krn.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Indkaldelse til generalforsamling lørdag d. 26 august 2006

Hejsa Henrik og liste

Fremmødet på 10-15 kunne jo også tolkes som at der ikke er en række
uopfyldte krav til foreningen og de ydelser der leveres. Om det så er
vurderet pris/kvalitet, :-) eller efter hvad man ønsker/forventer af en
BSD gruppe i Danmark.

Så tavshed er måske et udtryk for generel tilfredshed og ikke en
indikator for generel utilfredshed eller ligegyldighed overfor GNF.

Blot en tanke men bestyrelsen bliver (desværre) ikke bekræftet i at de
gør det rigtigt og det er jo altid frustrerende at skulle navigere efter
alternative parametre, som f.eks. hvor mange der kommer til arrangementerne.

Kristen
Valby