Re: SV: 3ware 9550SX virker kun i "safe mode"?

From: Jørgen Frøjk Kjærsgaard (none@jfk--froejk.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 12 Sep 2006 - 12:13:15 CEST

Date: Tue, 12 Sep 2006 12:13:15 +0200
From: Jørgen Frøjk Kjærsgaard <none@jfk--froejk.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: SV: 3ware 9550SX virker kun i "safe mode"?

Gert Lynge wrote:

> Specifikt bør du nok kigge på
> http://www.3ware.com/kb/article.aspx?id=14850
> (hvis du ikke allerede har gjort det)

Det ser ikke ud til, at problemet ligger i driveren. For det første har
andre det til at køre. For det andet kan jeg tage et Adaptec 2420SA med
diske fra en anden fungerende maskine og montere det i Supermicro
5015M-MT maskinen og få SAMME FEJL som med 3ware kortet (Page fault
while in kernel mode). Jeg har også prøvet et 3ware 9500 kort og fået
samme fejl. Det peger mere i retning af en I/O fejl relateret til
bundkortet.

En mulig løsning vil være at få FreeBSD til at køre i permanent safe
mode. Er der nogen af jer, der ved, om/hvordan man kan gøre det?

/jfk