Re: FreeBSD NIC statistik

From: Nicolai Petri (none@nicolai--catpipe.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 12 Sep 2006 - 09:51:41 CEST

Date: Tue, 12 Sep 2006 09:51:41 +0200
From: Nicolai Petri <none@nicolai--catpipe.net.lh.bsd-dk.dk>
To:  bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: FreeBSD NIC statistik

Poul-Henning Kamp wrote:
> In message <none@4506505D.4040009--catpipe.net.lh.bsd-dk.dk>, Nicolai Petri writes:
> Brug 64bit counterne ?

Generelt en god ide - desværre oplever man stadig idag problemer med
ting der ikke understøtter dette - f.eks. min freebsd 6.1 med seneste
net-snmp. Jeg ved bsnmp kan være en mulighed men så går man glip af ting
som f.eks. software inventory.

| fever% snmpwalk -v2c -cpublic localhost ifxtable
| IF-MIB::ifXTable = No Such Object available on this agent at this OID

Og hvis jeg for en gang skyld skal rose Cisco ser det efterhånden ud til
at de fleste af deres firmware versioner nu har 64 bit countere.

---
Nicolai Petri