Webdav på Apache2 og FreeBSD

From: samir@chronnos.dk
Date: Thu 07 Sep 2006 - 15:28:41 CEST

Date: Thu, 7 Sep 2006 15:28:41 +0200 (CEST)
Subject: Webdav på Apache2 og FreeBSD
From: samir@chronnos.dk
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Hej alle;
Jeg kører en server med FreeBSD 4.10 og Apache2, som bruges primært til
Webdav. Brugere har adgang til noget plads på serveren, hvor de kan gemme
filer. Der er dog flere brugere som bruger samme username / password, og
her har jeg problemet. Det er tilsyneladende ikke tilladt for brugere, at
være logget på flere gange.

Jeg har læst et sted på Google at det er fordi Webdav har en begrænsning
på max 3 current connections. Er der nogen måde at forhøje antallet af
disse connections eller evt. omgå dette?

På forhånd tak
Samir M.