Re: FreeBSD 6.1 reboot'er af sig selv

From: Torben Sørensen (none@tos--tinx.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 21 Oct 2006 - 17:15:31 CEST

Date: Sat, 21 Oct 2006 17:15:31 +0200
From: Torben Sørensen <none@tos--tinx.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: FreeBSD 6.1 reboot'er af sig selv

Hej Claus

Nu har testen kørt i 37 timer og der er ingen fejl i ram klodserne...
men inde i kabinettet er der uhyggelig varmt... jeg tror måske varmen
ikke kan komme ud som den skal - der er 2 stk 10000 rpm diske, 1 cdrom
drev, 1 dvd brænder drev + diverse kort... jeg tror jeg vil prøve at se
om jeg kan finde en ekstra blæser til æsken og se om det hjælper.

/Torben

--
Med venlig hilsen
Torben Sørensen