Re: FreeBSD 6.1 reboot'er af sig selv

From: Torben Sørensen (none@tos--tinx.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 19 Oct 2006 - 20:16:30 CEST

Date: Thu, 19 Oct 2006 20:16:30 +0200
From: Torben Sørensen <none@tos--tinx.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: FreeBSD 6.1 reboot'er af sig selv

Hej igen

Den både rebooter OG/ELLER crasher OG/ELLER fryser...
Crontab køre ikke noget

logfilen siger ikke noget, men 'last' siger følgende:

ctp :0 Thu Oct 19 09:50 - crash (09:41)

Jeg vil tro det betyder at user = ctp er den der er logget ind, på det
tidspunkt hvor crash sker (kl 09:50)... men hvordan finder jeg ud af
hvad det er (jeg begynder at mistænke ram blokkene for at være lidt
korrupte - men hvorfor sker det som oftest når systemet er på screensaver??)

/Torben

--
Med venlig hilsen
Torben Sørensen