Finepix A203 og BSD

From: Torben Sørensen (none@tos--tinx.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 15 Oct 2006 - 14:18:44 CEST

Date: Sun, 15 Oct 2006 14:18:44 +0200
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
From: Torben Sørensen <none@tos--tinx.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Finepix A203 og BSD

hej folks

Min svigermor har anskaffet sig et digital kamera: "Fuji Finepix A203" og
jeg har prøvet de sidste par timer at finde ud af hvordan jeg får det
tilsluttet FreeBSD 6.1 og Linux, men jeg er ved at opgive håbet :(

Jeg har fundet nogle steder på nettet som fortæller det kan lade sig gøre,
men det jeg finder virker ikke.

Jeg har prøvet at logge ind som root og prøvet følgende programmer, men uden
held:

* gphoto2
* digikam
* gtkam
* flphoto

Kameraret findes fint at bsd'en, men hvordan mounter jeg det (eller kan man
ikke det)?

-- snip fra xconsole --
da0 at umass-sim0 bus 0 target 0 lun 0
da0: <FUJIFILM USB-DRIVEUNIT 1.00> Removable Direct Access SCSI-0 device
da0: 1.000MB/s transfers
da0: 31MB (64000 512 byte sectors: 64H 32S/T 31C)

--
Venlig hilsen
Torben Sørensen