mysql error 17 - write error i /tmp

From: Jeppe Larsen (none@jwl--sysctl.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 06 Oct 2006 - 10:28:28 CEST

Date: Fri, 6 Oct 2006 10:28:28 +0200
From: Jeppe Larsen <none@jwl--sysctl.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: mysql error 17 - write error i /tmp

Jeg har en Wordpress blog på min server under MySQL på OpenBSD, hvor jeg
pludslig får følgende fejl:

WordPress database error: [Can't create/write to file
'/tmp/#sql_527_0.MYD' (Errcode: 17)]

Ligeledes hvis jeg prøver at køre mysqldump for at tage backup:

mysqldump: mysqldump: Couldn't execute 'show fields from
`columns_priv`': Can't create/write to file '/tmp/#sql_527_0.MYD'
(Errcode: 17) (1)

Lidt Google-søgning får jeg andre der har samme problemer hvor de alle
siger de skal kontakte deres host, da det er et problem med databasen og
ikke Wordpress. Fint nok, men nu står jeg selv for det, så hvad skal jeg
kigge på?

--
Jeppe W. Larsen