Re: spamassassin får postfix til at loope

From: Kim Nielsen (none@kn--insecurity.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 06 Oct 2006 - 07:59:55 CEST

Date: Fri, 06 Oct 2006 07:59:55 +0200
From: Kim Nielsen <none@kn--insecurity.dk.lh.bsd-dk.dk>
To:  bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: spamassassin får postfix til at loope

Uffe R. B. Andersen wrote:

> Hvad er "-f" til, i /sur/bin/spamc? Jeg kan ikke finde noget om den,
> udover en enkelt reference om, at den ikke er nødvendig mere. Tror du
> skal kigge på syntaksen af ovenstående, evt. lave et eksternt script,
> som beskrevet på nerdgirl.dk.

Ifølge nerdgirls side så sætter hun ikke -f i sit shellscript men gør
det som en parameter til shellscriptet .. jeg har nu forsøgt at
cut'n'paste fra nerdgirls guide men jeg får samme resultat .. relay
bliver sat til spamfilter@localhost (som er en lokal bruger og ikke
ldap) og derefter looper den :(

Mvh
Kim