Re: OpenBSD staller

From: Jakob Kjøller (none@Jakob--kjollers.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 03 Oct 2006 - 19:23:03 CEST

From: Jakob Kjøller <none@Jakob--kjollers.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: OpenBSD staller
Date: Tue, 3 Oct 2006 19:23:03 +0200

Hej Mikael

Af en eller anden grund fik jeg ikke dit svar, men så det I arkivet.

Jeg får denne fejl:

/dev/rwd1e: UNEXPECTED INCONSISTENCY; RUN fsck_ffs MANUALLY.

/dev/rwd1d: file system is clean; not checking

THE FOLLOWING FILE SYSTEMS HAD AN UNEXPECTED INCONSISTENCY:

        ffs: /dev/rwd1f (/home), ffs: /dev/rwd1e (/usr)

Automatic file system check failed; help!

Enter pathname of shell or RETURN for sh:

#

Jeg har kørt fsck ca 10 gange, det tager mega lang tid, kan man ikke sørge
for at den ”husker” badsectors og piller dem fra eller lignende?

- Jakob -