Re: BSD Trivia spørgsmål of the week - #1

From: Phil Regnauld (none@regnauld--x0.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 16 Nov 2006 - 13:53:09 CET

Date: Thu, 16 Nov 2006 13:53:09 +0100
From: Phil Regnauld <none@regnauld--x0.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: BSD Trivia spørgsmål of the week - #1

On Thu, Nov 16, 2006 at 01:45:05PM +0100, Søren Hansen wrote:
> Hej Phil,
> Jeg takker mange gange for valget, og du har selvfølgelig fuldstændig
> ret i dine forbedringsforslag. En anden gang må jeg huske det gamle
> råd: "Thimk, write, spell check, send"
>
> Måske kunne man lade konkurrencen løbe lidt længere en anden gang? Det
> kan jo være, at nogen havde en endnu bedre idé. Jeg havde foreksempel
> gerne set nogen komme med noget i stil med
> http://sourceforge.net/projects/usbip og en usb disk, bare til bsd.

        Well, problemet er at man ikke altid har fysisk adang til serveren.
        Grunden til at jeg eg betragtede dit svar som "den rigtige" så hurtig,
        var fordi jeg var nemlig ude at løse sådan en opgave for et par år siden,
        og serveren var i udland.

        Men det er noteret det med at lade den løbe lidt længere -- jeg kunne
         i hvertfald se at der var interesse for spillet, så lad os gå
         videre :)