Re: spamcop og postfix

From: Anders D. Hansen (none@anders--dyekjaer.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 13 Nov 2006 - 17:31:08 CET

From: "Anders D. Hansen" <none@anders--dyekjaer.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: spamcop og postfix
Date: Mon, 13 Nov 2006 17:31:08 +0100
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Hej Jeppe,

Ved ikke lige hvordan du kalder spamcop, men hvis det er i
smtpd_recipient_restrictions kan du gøre følgende:

main.cf:
smtpd_recipient_restrictions = reject_unauth_destination,
check_client_access hash:/usr/local/etc/postfix/ok_clients,
spamcop_halløj_her

/usr/local/etc/postfix/ok_clients indeholder:

<ip adresse på tdc server> OK

husk!
# cd /usr/local/etc/postfix
# postmap /usr/local/etc/postfix/ok_clients
# postfix reload

Det skulle kunne gøre det...

~Anders