Julefrokost ... Endelig!

From: Brian Josefsen (none@bj--cold.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 06 Nov 2006 - 18:51:15 CET

Date: Mon, 06 Nov 2006 18:51:15 +0100
From: Brian Josefsen <none@bj--cold.dk.lh.bsd-dk.dk>
To:  bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Julefrokost ... Endelig!

Hej liste

Da jeg fik den meget fornemme opgave at arrangere julefrokost kan jeg
hermed med glæde annoncere at BSD-DK's julefrokost 2006 vil foregå
lørdag d. 9. december på restaurant Sitio tæt v. Kultorvet og Nørreport
station (meget jyde venligt)

Se evt. http://aok.dk/profile/29566
eller http://www.sitio.dk/ (kræver *spyt* flash)

Det bliver Kr. 150 pr. person for en større juleplatte. Oven i det
kommer drikkevarer.

Tilmelding til undertegnede på josefsen@sjovedyr.dk så snart som muligt
af hensyn til køkkenet.

Det er ikke optimalt med en restaurant da jeg havde set frem til at
servere min 4 stjernede brune sovs til hjemmeslagtet flæskesteg men
alene leje prisen for ordentlig lokaler var helt ublu til sammenligning.

Håber så mange som muligt tilmelder sig, og hvis der er utilfredshed med
arrangementet, så skal der heldigvis også arrangeres julefrokost i 2007 :-)

Vel mødt !

--
Med venlig hilsen / Best regards
Brian Josefsen