Re: iSCSI/NFS ekstern harddisk

From: Gregers Petersen (none@glup--momu.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 30 May 2006 - 12:10:12 CEST

Date: Tue, 30 May 2006 12:10:12 +0200
From: Gregers Petersen <none@glup--momu.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: iSCSI/NFS ekstern harddisk
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Jonatan Anthony wrote:
> Hej!
>
> Jeg leder efter en god 300-500GB ekstern harddisk som skal bruges til
> offloading af nogle backup-data via iSCSI/NFS. Er der nogle af jer som
> har gode erfaringer med en NAS-harddisk, helst med Gigabit-interface som
> jeg kan fange med iSCSI/NFS fra en BSD/Linux?

Lidt afhængigt hvad det er du har brug for, men den her virker fornuftig (hvis
du vil køre en lille/billig/komplet dims:

http://www.zitech.dk/Product/Details.aspx?ID=160700

Det kan selvfølgelig også være at du tænker på noget helt andet (og mere
pro-agtigt) ?

--

gregers/

FreeBSD 6-Stable since the 14. of February