Re: sende mail fra PHP

From: Danjel Jungersen (none@danjel--jungersen.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 29 May 2006 - 07:34:36 CEST

From: "Danjel Jungersen" <none@danjel--jungersen.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Mon, 29 May 2006 07:34:36 +0200
Subject: Re: sende mail fra PHP

On 29 May 2006 at 7:03, René Pedersen wrote:

> Prøv med mail() funktionen http://www.php.net/manual/en/ref.mail.php
Det ser ud til at koste en del mere arbejde, end med en simpel "form
=> submit" procedure, og det ser også ud til at jeg skal have sat
sendmail op.

Det giver sansynligvis også nogle fordele med større flexibilitet,
men jeg vil gerne have en hurtig løsning, hvis der er en sådan :-)
Så kan jeg altid få det "lidt smartere" til at virke senere.

Jeg håber at det giver mening...

mvh
Danjel