sende mail fra PHP

From: Danjel Jungersen (none@danjel--jungersen.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 29 May 2006 - 06:58:54 CEST

From: "Danjel Jungersen" <none@danjel--jungersen.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Mon, 29 May 2006 06:58:54 +0200
Subject: sende mail fra PHP

Hej BSD'ere.

Jeg har et site hvor jeg har en formular, som jeg gerne vil have
skippet afsted pr. e-mail.
Hvordan fikser jeg den ?

Jeg har set at jeg sikkert skal have "formmail.cgi" installeret, er
det den jeg skal have fingerne i, eller er der (til OBSD) bedre
alternativer?

Jeg har kigget i cgi-bin", men der ligger ikke noget der ligner.

Jeg vil gerne have en rimelig udførlig how-to, da jeg ikke har ret
meget erfaring i installation på OBSD.
Selve det at få det til at virke fra PHP, tror jeg at jeg selv kan
løse, evt. med "et lille spark den rigtige vej" :-)

pft
Danjel

--
Mange venlige hilsener

Danjel Jungersen, Supporter

Jungersen Grafisk ApS Holsbjergvej 39, 2620 Albertslund

Tel.: 43 64 10 00 Fax: 43 64 70 00

e-mail: danjel@jungersen.dk MAC-filer sendes til: mac@jungersen.dk PGP: mailto:danjel@jungersen.dk?subject=sendpgp