Re: Ftp-adgang

From: Kristian M / Struer Net A/S / UNiX Drift (none@kristian--struer.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 23 May 2006 - 16:56:32 CEST

Date: Tue, 23 May 2006 16:56:32 +0200
From: Kristian M / Struer Net A/S / UNiX Drift <none@kristian--struer.net.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Ftp-adgang

jeg har ellers en maskine her hvor det fungere ved at sætte /./ efter mappestien :)

Det er en 4.10-RELEASE-p2 med pure-ftpd-1.0.20_1 som hopper i en MySQL.

Men kan det ikke have noget at gøre med, om den rent faktisk bliver chrootet, eller at
pureftpen blot forklare til clienten at /home/fas er / for den?