Re: Nogen der har en terminal/seriel server til overs ?

From: Jesper Monsted (none@jesper--monsted.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 21 May 2006 - 23:53:11 CEST

Date: Sun, 21 May 2006 23:53:11 +0200
From: Jesper Monsted <none@jesper--monsted.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Nogen der har en terminal/seriel server til overs ?

On Sun, May 21, 2006 at 10:08:16PM +0200, Henrik Kramshøj wrote:
>PERSONAL computer ;-)
>
>Det der irriterer mig mest er at man for mange år tilbage havde alle
>tiders
>enkle og nemme løsninger på problemet, hvor man idag totalt er gået
>amok for at "løse" problemet med remote adgang til systemet under
>self-test,
>POST, boot osv.

Mon ikke det er fordi man prøver at løse et problem som du ikke har?
(Hint: Windåse og GUI'er)

Hardwareleverandørerne er generelt ligeglade med de der få ildelugtende
nørder der kører BSD ;)

Under alle omstændigheder er det vel fair nok at du skal ha' et
serverboard for at få features som folk kun har noget der ligner et
behov for på serversystemer.

/Jesper