Re: Newbie installations problem

From: René Lund Jensen (none@rene--lundjensen.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 20 May 2006 - 13:29:28 CEST

Date: Sat, 20 May 2006 13:29:28 +0200
From: René Lund Jensen <none@rene--lundjensen.net.lh.bsd-dk.dk>
To:  bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Newbie installations problem

Hej Gregers

Mange tak for info. Jeg kendte ikke bsd-novice, den vil jeg muligvis
prøve senere. Findes der også en News-group ala. sslugs grupper?

Jeg har i mellemtiden forsøgt mig med en FedorCore 4 CD, og her får jeg
samme problem. Heraf konkluderer jeg at jeg har et HW problem.

Så jeg går igang med noget HW-shuffle, og forsøger igen.

/René