Re: Interview med Theo

From: Michael Knudsen (none@e--molioner.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 30 Mar 2006 - 13:28:09 CEST

Date: Thu, 30 Mar 2006 13:28:09 +0200
From: Michael Knudsen <none@e--molioner.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Interview med Theo

Quoting Michael Rasmussen (mir@datanom.net):
> Hvis vi bliver i GPL-lejren; kunne man ikke anvende LGPL? Tager vi
> kernen, ville det betyde, at tilføjelser direkte i kernen skulle gives
> tilbage til *BSD, mens der er frit slag for moduler, der linker til
> kernen. Det, synes jeg, lyder som en god handel?

Man kunne ogsaa bare holde op med at gradboeje frihed.

Licensen er ikke problemet. Problemet er mangel paa moral.

Virksomhederne vil gerne saelge softwaren dyrt til deres kunder, men de
vil ikke stoette udviklingen af softwaren, og de vil ikke paatage sig
noget ansvar, naar der er defekter i softwaren.

Nej, det er ikke overraskende. Ja, det er bedroevende.

Mvh. Michael.

--
`You pay for it before you eat it? What happens if it's dreadful?'
`That's why.'