Re: OpenOffice2 & FreeBSD 6

From: Gregers Petersen (none@glup--momu.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 07 Mar 2006 - 12:23:09 CET

Date: Tue, 07 Mar 2006 12:23:09 +0100
From: Gregers Petersen <none@glup--momu.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: OpenOffice2 & FreeBSD 6

axel.kellermann@risoe.dk wrote:
> Hej Greger
>
> Jeg har prøvet bade til 5.5 og 6.0 uden held med fejl jeg ikke kunne rette, men den findes her som pakke - virker fint

Jeg har også prøvet med OpenOffice tidligere - men der strandende jeg lidt på at
det virkede lidt uoverskueligt at skulle kommunikere med Sun for at få lov til
at benytte deres source ----> Men nu har jeg forelsket mig i en af deres Ultra20
workstations (som helt sikkert vil se lækker ud på mit kommende kontor, selvom
jeg lige skal overbevise 'indkøberen' om at det er en nødvendighed, der helt
sikkert vil øge min produktivitet) .... så det føltes lige som lidt nemmere at
hente den src :-)

Hvilke fejl fik du ?

--

gregers/

FreeBSD 6-Stable since the 14. of February