Re: Mail og kalender system

From: Peter Kjeldsen (none@peterkjeldsen--cotmanuniversity.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 01 Mar 2006 - 10:41:13 CET

From: "Peter Kjeldsen" <none@peterkjeldsen--cotmanuniversity.com.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Mail og kalender system
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Wed,  1 Mar 2006 10:41:13 +0100 (CET)

Vi har prøvet mange løsninger til Linux men endte med at købe en MacMini (OS X) til at køre www.zimbra.com, og det har været en beslutning vi ikke har fortrudt.

(borset fra det)
Vi fik fornylig afprøvet vores servers kapacitet da den blev hacket af nogle Taiwanesere, der benyttede vores server til at spamme med (via er php-script) og via vores log kan vi konstatere at mini sagtens kunne sende ca. 120.000 mails i timen uden problemer. Fejlen er nu rettet, men det var den fin test som jeg ikke blev videre populær på :-) Det har dog ikke noget med Zimbra at gøre.

=?ISO-8859-1?Q?Torben_S=F8rensen?= wrote ..