sshit + bruteforceblocker

From: Henrik J. Nielsen (none@henrik--softy.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 30 Jun 2006 - 17:15:32 CEST

Date: Fri, 30 Jun 2006 16:15:32 +0100
From: "Henrik J. Nielsen" <none@henrik--softy.dk.lh.bsd-dk.dk>
To:  bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: sshit + bruteforceblocker

Hejsa.

Jeg sider med et lille problem som er begyndt og iritere mig en del. Jeg
har en del bruteforce forsøg på min lille server.Det er jo i og forsig
"normalt" nok, men det som genere mig er at de får så mange "forsøg" ..

Jeg har forsøgt og installere sshit og bruteforceblocker fra ports
tree'et og oprettet de tabler som nu engang står beskrevet i pkg-descr
plus jeg har rettet de configurations filer til som tilføre de programmer.

Er der nogen som har haft erfaringer med de programmer / perl scripts ?
- eller kan nogen anbefalde en helt anden mulighed/løsning. Ville meget
gerne ha mulighed for at "blockere" dem efter 3 forsøg ..

Nogen ider? - Eller ide til hvorfor de aldrig bliver blockeret?