kortlæser

From: isfugl (none@isfugl--kvaek.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 30 Jun 2006 - 12:16:41 CEST

From: isfugl <none@isfugl--kvaek.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: kortlæser
Date: Fri, 30 Jun 2006 12:16:41 +0200

hej

Jeg har en USB kortlæse, som jeg bruger når jeg skal henter billeder fra mit
kamara.

problemet er bare at få BSD til at se jeg sætte et kort i den, i øjeblikket er
den eneste måde jeg kan få BSD til at se kortet at taget hele kortlæsere fra
sætte kortet i, og så sætte kortlæsren til igen.

hvilket er ganske upraktisk når jeg nu har planer om at bygge den ind i
computeren..

nogen der kan give mig en lede tråd til hvor jeg skal starte hvis jeg skal
løse dette problem,

helst både til freebsd 4.11 og 6.1 da jeg endnu ikke helt har besluttet
hvilken en af maskineren kortlæreen skal sættes i.

begge køre usb2.0

--
IsFugl