Fjerde årlige BB&BDEB (v4.0!) / Fourth Annual BB&YOB (v4.0!) Saturday 22nd of July @ Logi's place on Ama'r.

From: Laust S. Jespersen (none@L--ust.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 26 Jun 2006 - 09:46:05 CEST

Date: Mon, 26 Jun 2006 09:46:05 +0200
From: "Laust S. Jespersen" <none@L--ust.dk.lh.bsd-dk.dk>
To:  bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Fjerde årlige BB&BDEB (v4.0!) / Fourth Annual BB&YOB (v4.0!) Saturday 22nd of July @ Logi's place on Ama'r.

Hej Alle
Nu er det jo efterhånden et år siden sidst vi brændte og spiste
burgah, så derfor vil jeg indkalde til den fjerde årlige
BB&BDEB (Bsd-dk Brænd & Byg Din Egen Burgah) her hos mig
lørdag den 22 juli klokken 18:00.

For dem af jer der ikke var med de foregående år, er ideén i al sin
enkelthed, at jeg køber ind til hjemmelavede Burgah's
og vi splejser om regningen.
Der vil være 2 burgere til hver, hvis jeg får tid vil burgahbollerne
igen i år være hjemmelavede.
Kullene, grillen og lokationen har jeg, så jeg skal bare vide
hvem der er med så jeg kan købe kød, mel, ketchup og den slags
samtog sørge for, at der er
nok mad og siddepladser osv.
Man skal nok regne med at det kommer til at koste ca. 50kr
så husk at tage kontanter med!
(Jeg er desværre ikke i besiddelse af en dankort automat :) )

Svar senest:
Torsdag d. 20 juli.

Svar helst på mail og meget gerne i god tid, så har jeg en mulighed
for at holde styr på hvem der kommer.

Liste over tilmeldte vil være at finde på:
http://www.burgah.dk/bbbyob/v4/

--
Med venlig hilsen / Best Regards
Laust Jespersen