Re: BSD-DK Hyggemøde Torsdag d. 22/6 på Vesterbro bryghus

From: Henrik Kramshoej (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 23 Jun 2006 - 08:16:28 CEST

Date: Fri, 23 Jun 2006 08:16:28 +0200
From: Henrik Kramshoej <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: BSD-DK Hyggemøde Torsdag d. 22/6 på Vesterbro bryghus

On Fri, Jun 23, 2006 at 12:34:49AM +0200, Laust S. Jespersen wrote:

> super hyggeligt! tak til alle involverede ;)))

Ja super hyggeligt!

Men en kort anmeldelse er måske på sin plads ...
burgah fra sandwish er mums, god bøf lækker sprød bolle
- klart en burgah jeg skal smage igen

øl fra vesterbro bryghus, dyrt, mudret udseende, drikkeligt
deres Amber Ale var bedst efter min mening og brown ale var
helt udsolgt - ikke et sted jeg kommer lige med det samme igen
Prisen var 59,- for 0,5l og der var ikke den store
smagsforskel på dem og heller ikke ret meget forskel i
udseende på de 3 varianter jeg fik

Mvh

Henrik

--
Henrik Lund Kramshøj, cand.scient, CISSP
e-mail: hlk@security6.net, tlf: 2026 6000