SV: Apple MacBook og FreeBSD ports

From: Claus Guttesen (none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 22 Jun 2006 - 09:42:13 CEST

Date: Thu, 22 Jun 2006 09:42:13 +0200 (CEST)
From: Claus Guttesen <none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: SV: Apple MacBook og FreeBSD ports
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

> Jeg er blevet lidt hooked på at anskaffe mig en
> MacBook. Da den
> anvender en Intel-cpu ville jeg forestille mig, at
> jeg kunne anvende de
> fleste applikationer fra FreeDSB's ports, så mit
> spørgsmål er så, er
> det en korrekt antagelse?

Har selv anskaffet mig en på mit arbejde. Fordelen ved
den fremfor en anden bærbar (som ikke kan køre os x)
er, at jeg lovligt kan køre os x foruden x-windows, ms
windows, linux, bsd osv. gennem parallels.com's
virtualiserings-program.

Vmware kan afvikle de sidste, men ikke os x.

Så, tjaa, du kan godt benytte FreeBSD's ports-samling,
men det skal være i en virtuel session.

Hilsen
Claus