Nyt og opdateret site...

From: Laust S. Jespersen (none@L--ust.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 13 Jun 2006 - 23:12:45 CEST

Date: Tue, 13 Jun 2006 23:12:45 +0200
From: "Laust S. Jespersen" <none@L--ust.dk.lh.bsd-dk.dk>
To:  bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Nyt og opdateret site...

Hej Folk!

Vi har i lang tid haft en webside der grundet, at den er svær
at opdatere (det er en framework ting, don't ask) ikke bliver
opdateret.
Det har vi i bestyrelsen været lidt kede af, hvorfor vi i sin tid
søsatte projekt newsite.

Det er der imidlertid ikke kommet det store ud af, grundet
forskellige ting som manglende erfaring med det valgte "produkt",
manglende tid/energi og forskellige andre faktorer. Så nu har vi
taget skéen i den anden hånd og besluttet, at vores site frem for
alt skal være nemt at opdatere.

Vi har bestemt os for at det skal være ren HTML, ikke noget cms
system eller fancy ting og sager.

Til det formål har jeg CSS-ficeret html'en fra det site vi har nu,
samt opdateret hist og pist.

Så kommer hele humlen i denne lange smøre:
det vi godt kunne tænke os er, at folket (det er jer) kommer med noget
designmæssigt input.

Så fat $EDITOR - Kom ud af starthullerne og send os nogle
stylesheets! :)))

Det foreløbige kan ses på: http://www.0h.dk/tmp/bsd-dk.tmp/index.html
(vær nænsom, det er min lille adsl linie den står på :))
Stylesheet som det ser ud nu er på:
http://www.0h.dk/tmp/bsd-dk.tmp/bsd-dk.css

Jeg har tgz'et hele sitet så man kan rode med stylesheet uden
at, skulle "skyde efter" de sider der ligger hos mig. Tgz'en ligger
her: http://www.0h.dk/tmp/bsd-dk.tmp/site.tgz

--
Med venlig hilsen / Best Regards
Laust Jespersen